Jaki stojak reklamowy wybrać?

Ekspozycja materiałów reklamowych wymaga zainwestowania w pewne narzędzia. Są to m.in. stojaki reklamowe, takie jak potykacz reklamowy czy też L banner. Ponieważ rynek systemów wystawienniczych oferuje wiele różnorodnych rozwiązań, wybranie tego właściwego może być kłopotliwe. W tym artykule postaramy się jednak pomóc w wyborze najlepszego stojaka reklamowego dla Twojej firmy.

Po co inwestować w stojak reklamowy?

Stojaki to popularne nośniki reklamy. Stosowane są zarówno wewnątrz, jak i outdoorowo. Najczęściej spotykamy się z nimi na targach i konferencjach, ale również w sklepach czy restauracjach. Na stojakach wyeksponować można ulotki, foldery czy też banery. Dlatego też nie należy pochopnie podejmować decyzji i kupować niesprawdzonego stojaka. Tylko jeśli będzie on dobrej jakości, sprawdzi się pod względem praktycznym i pozwoli korzystać z niego wielokrotnie.

Jaki ponownie być dobry stojak?

Stojak reklamowy, nawet jeśli przez dłuższy czas stoi w jednym miejscu, jest konstrukcją mobilną. Powinien więc bez najmniejszych problemów dać się złożyć i przenieść w inne miejsce. Warto, aby składał się łatwo, a po złożeniu zajmował mało miejsca. Dobrze, gdy jest lekki, jak np. L banner. Nie może to jednak odbijać się na jego stabilności. Tym bardziej, gdy docelowo chcemy przeznaczyć go do stania na dworze. Outdoorowo dobrze sprawdzi się więc chociażby potykacz reklamowy. Na stojaku szybko i łatwo muszą też dać się umieścić materiały reklamowe, nawet jeśli będą często się zmieniać. Jeśli stojak ma służyć prezentowaniu na nim ulotek, powinien mieć odpowiednią liczbę półek lub kieszeni. Ich liczba będzie wpływała na rozmiar, ten zaś należy dobrać do możliwości lokalowych. Nie można też zapomnieć o rzeczy ostatniej, ale nie mniej ważnej niż pozostałe, czyli o jakości materiałów wykonania. Jeśli będą trwałe i wytrzymałe, stojak przetrwa w dobrym stanie przez wiele lat.

Potykacz reklamowy, L banner, a może coś innego? Co wybrać?

odzajów stojaków mamy do wyboru naprawdę sporo. Jeden z nich to potykacz reklamowy. Nie tylko stabilnie stoi na dworze, ale też dobrze znosi wpływ warunków atmosferycznych. Inny rodzaj stojaka to L banner, banerowy system napinany. Jest lekki, dlatego też nic nie można zarzucić jego mobilności. W przypadku stojaków na ulotki mamy do wyboru duże stojaki z wieloma półkami lub małe ustawiane bezpośrednio na stolikach. Bardzo efektowną opcją są też stojaki na ulotki obrotowe. Decydując się na nie, trzeba jednak dysponować odpowiednią przestrzenią. Odpowiedź na pytanie „Co wybrać?” nie będzie więc jednoznaczna, bo jej określenie byłoby po prostu niemożliwe. Każda firma ma inne potrzeby reklamowe i powinna wybrać taki system, jaki w jej przypadku sprawdzi się najlepiej.

Author: hotel-staromiejski.pl